Heemkundevereniging Geleen

Een website voor wie meer wil weten over de cultuur-historie van Geleen, Lutterade en of Krawinkel

OVERVIEW

The site heemkunde-geleen.nl presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have crawled eleven pages within the web site heemkunde-geleen.nl and found thirty-nine websites interfacing with heemkunde-geleen.nl. There is one social communication sites retained by heemkunde-geleen.nl.

HEEMKUNDE-GELEEN.NL TRAFFIC

The site heemkunde-geleen.nl is seeing varying quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for heemkunde-geleen.nl

Traffic ranking (by month) for heemkunde-geleen.nl

Traffic ranking by day of the week for heemkunde-geleen.nl

LINKS TO HEEMKUNDE-GELEEN.NL

Oude familiefotos uit Limburg

Ik hoop op reacties van mensen die me kunnen vertellen wie deze personen zijn. Carte de Visite Janssen Venlo. Wil Brassé in studiezaal RAL Maastricht.

Sittard Web Log

Politieke, sociale en groene berichten; gepost vanuit Limburg, maar behalve stad en regio evengoed betrekking hebbend op het land, het buiten-land en zowaar de hele wereld. Alles in dienst van het ware, het goede en het schone. Dit is een FairTrade WebLog! Bevolking Limburgse parochies in de 17e en 18e eeu. Favoriete artikelen op deze blog. De fundamenten van de Joodse staat. Iedereen houdt van dode Joden.

Stichting MEG Stichting Museum en Expositie Geleen

Stichting MEG stelt zich tot doel een positieve bijdrage te leveren aan de kunst en cultuurbeleving in Sittard-Geleen en de regio. Zij organiseert exposities met betrekking tot beeldende kunst en cultuur, geeft brochures uit over het culturele heden en verleden van de gemeente Sittard-Geleen, geeft boeken uit over kunstenaars uit de regio en is ze initiator van de Fritschy Stadscultuurprijs, die tweejaarlijks wordt uitgereikt, alsook de MEGprijs voor amateurkunstenaars.

WHAT DOES HEEMKUNDE-GELEEN.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of heemkunde-geleen.nl Mobile Screenshot of heemkunde-geleen.nl Tablet Screenshot of heemkunde-geleen.nl

HEEMKUNDE-GELEEN.NL SERVER

We revealed that a lone page on heemkunde-geleen.nl took one thousand four hundred and forty-four milliseconds to download. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
46.235.44.33

SERVER SOFTWARE

We discovered that heemkunde-geleen.nl is employing the Apache/2.0.51 (Fedora) server.

Heemkundevereniging Geleen

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following on the homepage, "Dat Geleen een rijke eigen cultuur en historie heeft, bewijzen de vele boeken en andere." I observed that the web site also said " Dat is in ieder geval het devies van de Heemkundevereniging Geleen." They also stated " Ook al zijn wij door een. Herindeling opgegaan in een grote gemeente, de cultuur- historie van Geleen is en blijft een op. Het verschilt nogal van die van de andere bij de herindeling betrokken. De Heemkundevereniging Geleen HVG biedt iedereen, ook u die hierin interesse heeft volop de." The meta header had Geleen as the first keyword. This keyword was followed by Lutterade, Krawinkel, and Gelaen which isn't as important as Geleen. The other words the site uses is Kraonkel. genealogie is also included and will not be viewed by search crawlers.

SEE MORE BUSINESSES

Heemkundige Kring Glabbeek

Op zaterdag 21 april om 14 u gaan we de molen Moiné. Deelname aan beide bezoeken is gratis - iedereen is welkom, ook niet-leden.

HEEMKUNDE GOOILAND

Friday, March 15, 2013. De bewoners van het Gooi. Deze volksgroepen leven naast en door elkander en al maken hierop de Huizers een uitzondering, tòch zou een vreemdeling op het eerste gezicht het onderscheid niet opvallen, want Gooier en forens.

Schoten in de ban van verandering 1793-1913 hoofdstukken uit de lange 19de eeuw

Hoofdstukken uit de lange 19de eeuw. I De Franse Tijd 1793-1814. I1 De militaire en politieke gebeurtenissen. I5 Het financiële beleid van de gemeente. I6 De gevolgen van de Franse godsdienstpolitiek. I7 Het einde van Schoten-Villers. I8 Historiografische nota en synthese. II De Hollandse Tijd 1814-1830. II1 De militaire en politieke gebeurtenissen.

Heemkunde Ootmarsum - Heemkunde Ootmarsum en Omstreken

Ootmarsum door de jaren heen. De doelstelling van de Heemkunde Ootmarsum en Omstreken in zijn huidige vorm is het bestuderen, verzamelen, inventariseren, beheren, behouden en uitdragen van gegevens op het gebied van geschiedenis, archeologie, geologie, genealogie, oude verhalen, dialect en folklore, flora en fauna in en om Ootmarsum. Een deel van de vrijwilligers van Heemkunde Ootmarsum en Omstreken.

Heemkundige Kring St-Huibrechts-Lille

Op deze website kan je kennismaken met ons bestuur, het lidmaatschap, onze publicaties, hoe je oude publicaties kan bestellen en hoe je onze musea en ons archief kan bezoeken en consulteren. Onze vereniging heeft tot doel te streven naar de kennis en de herbeleving van de geschiedenis van ons dorp, en deze geschiedenis op een aangename manier te delen met een zo groot mogelijk publiek. Zoek in het Archief van Het Liller Heem.